Folkene i Færder Arbeiderparti

Møt våre politikere:

Kommunestyret

• Jon er gruppeleder fra oktober 2023. Han var ordfører i Færder fra 2019 til høsten 2023, og har lang erfaring fra kommunepolitikken. Jon møter i formannskapet, planutvalget og kommunestyret. Leder for noen av bo- og avlastningstilbudene i kommunen. Han er utdannet vernepleier. Jon har bakgrunn som opposisjonsleder i Færder og tidligere Nøtterøy kommune, og avdelingsleder for rus og psykiatri i Færder.

• Hei! Jeg heter Pål og stiller til valg for Arbeiderpartiet Vestfold valgkrets. Jeg er gruppeleder for Færder Arbeiderparti, kommunestyrerepresentant og medlem i formannskapet. Jeg er aller mest inspirert av få til endringer som sikrer allemannsretten særlig knyttet til strandsonen, barn og unges muligheter for å få en forutsigbar og god oppvekst og ikke minst få vekst i befolkning og næringsutviklingen.

• Marianne er ny i kommunestyret i Færder og er også en av våre representanter i Formannskapet. Hun har tidligere vært folkevalgt i Tønsberg kommune. Pedagog og helsefremmer. Har erfaring bl.a som prosjektleder, driftsleder, fagleder, gründer, kulturagent, rådgiver, undervisning og arbeid med mennesker med ulike utfordringer, både i privat og offentlig sektor.

• Karen er vår fraksjonsleder i utvalgsleder for plan, teknikk og miljø i Færder. I forrige periode var hun leder for teknisk utvalg. Hun er også representant i kommunestyret og kasserer i Færder Arbeiderparti. Hun har vært folkevalgt i flere perioder.

• Kristine Slettom

• Silje Rasting

• Ada er kommunestyrerepresentant, medlem i hovedutvalg for oppvekst og vara til styret i Færder Arbeiderparti. Hun er yngst i kommunestyret.

• Arne er sekretær i Færder Arbeiderparti.

• Anne Marie er fast møtende 1. vara til kommunestyret, medlem av hovedutvalg for helse og nestleder i styret i Færder Arbeiderparti.

• Alexander Bommen

• Sudzyo (Sue) er medlem i hovedutvalg for helse og kvinnepolitisk ansvarlig i i Færder Arbeiderparti

• Tenvik